Wordle (ES). El juego que no necesitábamos

Wordle Tildes #205 3/6

:white_large_square::white_large_square::yellow_square::white_large_square::white_large_square::yellow_square:
:green_square::green_square::white_large_square::yellow_square::green_square::green_square:
:green_square::green_square::green_square::green_square::green_square::green_square:
Wordle Tildes - Un juego de palabras diario

kissing wilson sports GIF by Wilson Tennis

4 Me gusta

Wordle (ES) #259 5/6

:white_large_square::green_square::white_large_square::white_large_square::white_large_square:
:white_large_square::white_large_square::white_large_square::white_large_square::yellow_square:
:green_square::green_square::white_large_square::green_square::white_large_square:
:white_large_square::green_square::white_large_square::yellow_square::yellow_square:
:green_square::green_square::green_square::green_square::green_square:

1 me gusta

Wordle (ES) #259 2/6

:green_square::green_square::yellow_square::green_square::white_large_square:

Happy Season 9 GIF by The Office

3 Me gusta

Wordle (ES) #259 6/6

:white_large_square::white_large_square::white_large_square::white_large_square::white_large_square:
:white_large_square::green_square::white_large_square::white_large_square::yellow_square:
:white_large_square::green_square::white_large_square::white_large_square::yellow_square:
:green_square::green_square::yellow_square::white_large_square::white_large_square:
:white_large_square::white_large_square::white_large_square::yellow_square::yellow_square:

Marvel Cinematic Universe Fire GIF by Leroy Patterson

3 Me gusta

Wordle (ES) #259 4/6

:yellow_square::white_large_square::white_large_square::yellow_square::white_large_square:
:white_large_square::white_large_square::white_large_square::yellow_square::yellow_square:
:yellow_square::green_square::white_large_square::white_large_square::yellow_square:
https://wordle.danielfrg.com/

Wordle Contrarreloj #151

:four::six::six:
:five::x:
Wordle Contrarreloj - Un juego de palabras diario

Happy Jennifer Lopez GIF by NBC World Of Dance

5 Me gusta

He volvido.

Wordle (ES) #259 5/6

:green_square::yellow_square::white_large_square::white_large_square::white_large_square:
:green_square::white_large_square::yellow_square::green_square::white_large_square:
:green_square::green_square::yellow_square::green_square::white_large_square:

2 Me gusta

Wordle (ES) #259 5/6

:white_large_square::white_large_square::white_large_square::white_large_square::yellow_square:
:white_large_square::white_large_square::yellow_square::green_square::white_large_square:
:yellow_square::green_square::white_large_square::green_square::white_large_square:
:white_large_square::white_large_square::yellow_square::green_square::white_large_square:

Ncaa Sports Sport GIF by Delaware Blue Hens

3 Me gusta

Wordle Contrarreloj #151

:three::five::six:
:four::x::four:
Wordle Contrarreloj - Un juego de palabras diario

tennis GIF by US Open

Wordle Tildes #206 3/6

:white_large_square::white_large_square::green_square::white_large_square::green_square::green_square::green_square:
:white_large_square::white_large_square::green_square::green_square::green_square::green_square::green_square:
:green_square::green_square::green_square::green_square::green_square::green_square::green_square:
Wordle Tildes - Un juego de palabras diario

Wordle (ES) #259 4/6

:white_large_square::yellow_square::green_square::yellow_square::white_large_square:
:white_large_square::green_square::green_square::white_large_square::white_large_square:

Sad Los Angeles Lakers GIF

3 Me gusta

Wordle (ES) #260 5/6

:yellow_square::white_large_square::yellow_square::white_large_square::white_large_square:
:yellow_square::yellow_square::white_large_square::yellow_square::green_square:
:white_large_square::yellow_square::green_square::yellow_square::green_square:

Y con esto, yo creo que me despido, al menos por un tiempo, llevo días que ya ni me apetece ni me divierte hacerlo, me he cansado ya, así que…

4 Me gusta

Wordle (ES) #260 6/6

:white_large_square::yellow_square::white_large_square::white_large_square::yellow_square:
:white_large_square::yellow_square::yellow_square::white_large_square::green_square:
:white_large_square::green_square::green_square::white_large_square::green_square:
:white_large_square::green_square::green_square::white_large_square::green_square:
:white_large_square::white_large_square::yellow_square::white_large_square::yellow_square:

spicy chinese food GIF

5 Me gusta

Te comprendo, llevo tres días sin hacerlo, ha llegado un punto que era como una obligación como parte de mi trabajo.

1 me gusta

Wordle (ES) #260 4/6

:white_large_square::yellow_square::white_large_square::yellow_square::green_square:
:white_large_square::white_large_square::white_large_square::yellow_square::white_large_square:

happy lego GIF

3 Me gusta

Wordle (ES) #260 4/6

:white_large_square::yellow_square::white_large_square::yellow_square::white_large_square:
:green_square::yellow_square::white_large_square::yellow_square::white_large_square:
:green_square::yellow_square::white_large_square::white_large_square::white_large_square:

Michelle Tanner Swag GIF

2 Me gusta

Wordle (ES) #260 5/6

:white_large_square::yellow_square::white_large_square::white_large_square::white_large_square:
:yellow_square::white_large_square::white_large_square::yellow_square::yellow_square:
:green_square::yellow_square::yellow_square::yellow_square::white_large_square:
:green_square::green_square::white_large_square::white_large_square::green_square:

Snl Drugs GIF by Saturday Night Live

1 me gusta

Wordle (ES) #260 6/6

:white_large_square::yellow_square::white_large_square::yellow_square::yellow_square:
:white_large_square::yellow_square::yellow_square::yellow_square::white_large_square:
:yellow_square::green_square::white_large_square::white_large_square::green_square:

safe for work puppy GIF

2 Me gusta

Wordle (ES) #260 6/6

:yellow_square::white_large_square::yellow_square::white_large_square::yellow_square:
:white_large_square::yellow_square::white_large_square::yellow_square::yellow_square:
:yellow_square::yellow_square::white_large_square::yellow_square::white_large_square:
:white_large_square::yellow_square::yellow_square::white_large_square::green_square:
:yellow_square::white_large_square::white_large_square::yellow_square::green_square:

drugs GIF

1 me gusta

Wordle (ES) #260 4/6

:yellow_square::white_large_square::white_large_square::white_large_square::green_square:
:white_large_square::white_large_square::white_large_square::yellow_square::green_square:
:green_square::green_square::white_large_square::white_large_square::green_square:

drugs GIF

3 Me gusta

Wordle (ES) #260 X/6

:white_large_square::yellow_square::yellow_square::white_large_square::yellow_square:
:yellow_square::yellow_square::white_large_square::yellow_square::white_large_square:
:white_large_square::green_square::yellow_square::white_large_square::yellow_square:

Feeling Old Season 8 GIF by The Simpsons

No Way Commando GIF by 20th Century Fox Home Entertainment

3 Me gusta

Wordle (ES) #261 2/6

:yellow_square::green_square::white_large_square::yellow_square::yellow_square:

Dance Reaction GIF by SpongeBob SquarePants

3 Me gusta

Wordle (ES) #261 4/6

:yellow_square::white_large_square::yellow_square::white_large_square::white_large_square:
:white_large_square::yellow_square::yellow_square::white_large_square::white_large_square:
:green_square::green_square::white_large_square::yellow_square::yellow_square:

Make It Rain Money GIF by SpongeBob SquarePants

3 Me gusta