No concibo cohartada mas EXCELSA: El principe Andrew, Duque de York "No pude haber abusado de una menor porque estaba en una fiesta infantil en Pizza Express"

Duke of York claims alibi in interview with Emily Maitlis for Newsnight about Jeffrey Epstein links

The Duke of York claimed on Saturday night that he could not have had sex with a teenage girl in the London home of British socialite Ghislaine Maxwell because he was at home after attending a children’s party at Pizza Express in Woking.

Prince Andrew gave the startling explanation in a bombshell interview with Emily Maitlis for BBC’s Newsnight in which he was grilled about his relationship with the disgraced financier Jeffrey Epstein, who has been exposed as a child sex offender.

In a sometimes rambling and contradictory account of their friendship, which drew accusations of arrogance from viewers, the prince insisted he had not had sex with any women trafficked by Epstein in any of his properties. He confirmed that he had flown on Epstein’s now notorious jet, nicknamed the Lolita Express, and stayed on his private island and at his home in Palm Beach, as well as at his New York mansion.

Asked if he had sex with Virginia Giuffre, formerly known as Virginia Roberts, when she was 17, the prince categorically denied it ever happened.

Roberts has said that they partied at Tramp nightclub in London on 10 March 2001, before going back to Maxwell’s Belgravia house where she claims she had sex with Andrew.

The prince said: “I was with the children and I’d taken Beatrice to a Pizza Express in Woking for a party at I suppose four or five in the afternoon. And then because the duchess [Sarah Ferguson] was away, we have a simple rule in the family that when one is away the other is there.”

A photograph of the prince with his arm around Roberts’s waist has been widely circulated, but the prince repeatedly said in his Newsnight interview he had “no recollection of that photograph ever being taken”. He said the picture appeared to have been taken upstairs in Maxwell’s house, somewhere “I don’t think I ever went”. He suggested that, as a member of the royal family, he was “not one to, as it were, hug, and public displays of affection are not something that I do.” Photographs of the prince in embraces with various women swiftly emerged on Twitter.

La foto de la (entonces) menor que le acusa de violacion a la que el no recuerda haber conocido nunca, ni recuerda haberse hecho esa foto nunca en esa casa en la que el tampoco recuerda haber estado nunca:

Y que dice que no se dio cuenta de que habia crias (las presuntas menores prostituidas) deambulando por la casa de Epstein donde estuvo en varias ocasiones (fueron amigos muy cercanos incluso despues de la primera condena) porque se pensaria que eran parte del staff.

He explained that the reason why he hadn’t noticed young girls at Epstein’s house was that, as a member of the royal family, he was used to “members of staff walking around all the time” and so hadn’t interacted in a meaningful way with anyone he considered to be staff. Yet earlier he said that there had been “absolutely no indication” of anything untoward, and claimed his connection with the NSPCC meant “I knew what the things were to look for but I never saw them”.

Es muy probable que muchos penseis “este señor necesita un Relaciones Publicas urgentemente”.

Pues acertais ya que su Relaciones Publicas dimitio a raiz de que el Principe no le hiciera caso y siguiera empeñado en dar esta entrevista :rofl:

Hamvizionen

3 Me gusta

8 Me gusta

Es la excelencia hecha coartada. :rofl:

2 Me gusta

A los pederastas les gusta mucho la pizza

3 Me gusta

Pizzagate is real!

1 me gusta

Too old, no pedo.

Nothing to do here.

Con o sin piña?

Piña jefe que ascazo

No ha dado puntada sin hilo.

Obviamente es real.

Mmmm pizza de queso…
Una pregunta, menores menores… ¿de que edad?, por que una cosa es 13 años y otra es 17, esa sera menor legalmente pero sabe perfectamente lo que está haciendo, y si quiere follar por dinero me parece perfecto siempre que lo haga por su propia voluntad y no obligada por alguna mafia o similar.
4 Me gusta

Mensaje del todo inapropiado: melafo

2 Me gusta

4 Me gusta

Todo el mundo sabe que cuando se trata de menores es mejor untarse bien la pinga de pizza o nocilla, Andrew sabe.

Espero que acabe en un calabozo donde un señor muy grande y muy moreno le convierta a él en la menor que come picha… digo pizza

1 me gusta

Como cohartada le doy un treh

2 Me gusta

No hace falta una mafia rusa, solo un entorno que se le haga el culo pepsicola con el poder o el dinero. Estos temas son muy controvertidos y sórdidos y requieren la colaboración de adultos, a menudo los propios padres. Como acaba una chica de 17 años en casa del tal Epstein y relacionandose con la realeza británica, no es que pasara por alli, la subieron a un avión un dia apareció en un club privado, otro en casa del pavo…

Los fans de la casa real británica se lo creerán y todo, por muy ridículo que suene.

Melafo

Deliciosa, la pizzza

Pizza Gate

1 me gusta